Ցանկացած բիզնես–նախագծում կարևոր է հետևել միտումներին։ Ապրանքանիշի հիմնական խնդիրն է փնտրել տարածման նոր հարթակներ և ալիքներ, որոնք կապահովեն փոխգործակցություն արտադրողի և սպառողի միջև։ Հայկական բիզնեսի համար հայտնի բլոգ–հարթակը նոր լսարան գրավելու հնարավորություն է։
Յանդեքս.Դզենի ալգորիթմերն առաջ են մղում ձեր կոնտենը շահագրգիռ օգտատերերի ուղղությամբ` ներգրավելով ավելի շատ ընթերցողներ։ Հայաստանում քիչ են ալիքների օրինակները, որոնք ակտիվորեն օգտվում են ծառայության առավելություններից։
Այսօր ապրանքանիշերն կարող են ինչպես գործարկել իրենց ալիքները Յանդեքս.Դզենում` հեղինակ–բլոգերներին զուգահեռ, այնպես էլ գնել մեդիա և native գովազդ։
Քանի դեռ Հայաստանում ցածր է մրցակցությունը Յանդեքս.Դզենում կոնտենտի անհատական խորհրդատվությունների համար, լրատվական նոր աղբյուրի համար շատ ավելի հեշտ է հայտնվել ժապավենում` ի տարբերություն սոցցանցերի։ Կարևոր է հասցնել հայտնվել ճիշտ ժամանակին ճիշտ վայրում, ինչն էլ մենք արեցինք։
«Դզեն» անհատական ալիքի
գործարկումից ի վեր (2018թ.)` մենք ստեղծել ենք ավելի քան 500 հրապարակումներ ինչպես ռուսերեն, այնպես էլ հայերեն։ Գրեթե 1 տարում ընդգրումը գերազանցել է 1 262 250 օգտատեր, ովքեր տեսել են մեր նյութերը լրատվական ժապավենում։
«Նովոստի–Արմենիա» գործակալության ալիքի վիճակագրությանն ավելի մանրամասն կարելի է ծանոթանալ հետևյալ գրաֆիկի միջոցով։