ԵՐԵՎԱՆ, 8 հունիսի./Նովոստի-Արմենիա/. Հայաստանի ազգային փոստային օպերատորը՝ «ՀայՓոստ» ընկերությունը (HayPost), գործարկում է նոր՝ «Էլեկտրոնային իրավահավաստի փոստ» ծառայությունը, որը հնարավորություն է ընձեռում նամակներ ստանալ բջջային հավելվածի միջոցով:
Խոսքը ոչ միայն պետություն-մասնավոր անձ կամ պետություն-բիզնես մակարդակում նամակներ ստանալու մասին է, այլև՝ բիզնես-հաճախորդ, բիզնես-բիզնես և բիզնես-պետություն: Հաճախորդներին ուղարկվող նամակները կցվելու են հավելվածին PDF ձևաչափով: Յուրաքանչյուր օգտատեր ունենալու է նաև իր շտրիխ-կոդը, այն հնարավոր կլինի նույնականացնել փոստային բաժանմունքներում: Եթե նամակը չընթերցվի հավելվածում, այն կստացվի փոստային բաժանմունք թղթային ձևաչափով:
Այս ծառայությունը մշակելիս, որը գտնվում է ստեղծման վերջնական փուլում, «ՀայՓոստը» հենվում է Համաշխարհային փոստային միության (ՀՓՄ) հավելվածի վրա: Դա նշանակում է, որ ՀՓՄ անդամ երկրների փոստային օպերատորները ստեղծում և մշակում են էլեկտրոնային փոստային ծառայություններ՝ նպաստելով ներպետական և անդրսահմանային իրավահավաստի էլեկտրոնային ծառայությունների զարգացմանը:
«Իրավահավաստի էլեկտրոնային ծառայության» միջոցով ՀայՓոստը կապահովի լայն հնարավորություններ և հաճախորդների սպասարկման հասանելիություն ամբողջ Հայաստանում, այն խթանում է երկրում թվային ռազմավարության իրականացումը՝ զարգացնելով ինչպես ներպետական, այնպես էլ անդրսահմանային էլեկտրոնային փոստային շրջանառությունն՝ ազգային օպերատոր-գործընկերների հետ համագործակցությամբ:
Բոլոր նամակները՝ ձեր սմարթֆոնում
Ինչպես չորեքշաբթի նոր ծառայության շնորհանդեսի ժամանակ հայտարարեց «ՀայՓոստի» գլխավոր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը, հուլիսից ընկերության հաճախորդներին հնարավորություն կընձեռվի հավելվածի միջոցով նամակներ ստանալ ուղիղ իրենց սմարթֆոնին: Այդ պահից նամակներ ուղարկելու և ստանալու գործընթացը կլինի ամբողջովին թվայնացված:
«Այս պահին նամակներ ուղարկելու գործընթացը թվայնացված է 88%-ով և հուլիսից այն հաճախորդները, որոնք չեն ցանկանա սպասել փոստատարներին, հնարավորություն կունենան նամակ ստանալ հավելվածի միջոցով», - ասաց նա:
«ՀայՓոստի» պրոդուկտների կառավարման և զարգացման բաժնի ղեկավար Գրիգոր Բաղդագուլյանը նշեց, որ նոր հավելվածը թույլ կտա ձևակերպել առաքանին (նամակները) առցանց և փոխանցել այն փոստային բաժանմունքներ դյուրացված կարգով կամ սուրհանդակի միջոցով:
«Նախատեսվում է հավելվածում միավորել մեր գործող առցանց դրամապանակը, այնտեղ ինտեգրել մեր էկոհամակարգի մյուս պրոդուկտները: Արդյունքում օգտատերերը հնարավորություն կունենան կատարել բոլոր վճարումները մեկ հավելվածի միջոցով և հետագայում օգտվել պետական և հասարակական ծառայություններից», - նշեց նա:
Քայլիր ժամանակին համընթաց
ՀՀ բարձր տեխնոլոգիաների արդյունաբերության նախարար Ռոբերտ Խաչատրյանն իր հերթին ընդգծեց, որ «ՀայՓոստը» վերջին շրջանում իրականացնում է բազմաթիվ որակապես նոր ծառայություններ՝ նորարարական լուծումներով, որոնց նպատակն է ապահովել հարմարավետ պայմաններ քաղաքացիների համար:
«Այսօր «ՀայՓոստը» հուսալի ժամանակակից կառույց է, ոչ թե պարզապես փոստ, այլ խոշոր կառուցվող էկոհամակարգ՝ իր լոգիստիկ, ֆինանսական և պետական ծառայություններով, նորարարական և տեխնոլոգիական լուծումներով», - նշեց նա:
Միայն առաջ
«ՀայՓոստի» գլխավոր տնօրենը ներկայացրեց ընկերության աշխատանքի արդյունքները՝ նշելով, որ անցած տարվա ընթացքում Երևանում հաջողվել է վերափոխել 90 փոստային բաժանմունքներից 26-ը, մայրաքաղաքում գործարկվել է Same day delivery ծառայությունը, կհայտնվեն «քայլող» սուրհանդակներ: Հայաստանի երեք քաղաքներում գործարկվել են պետական ծառայությունների միասնական գրասենյակներ (քաղաքացիական կենտրոններ):
«Բացելով փակագծերն՝ ասեմ, որ երեք օր առաջ շրջանառության մեջ է դրվել կառավարության որոշումը, որի շրջանակում Աբովյան քաղաքում մենք կսկսենք «մեկ պատուհանի» սկզբունքով բոլոր պետական ծառայությունների տրամադրման նախագծի երկրորդ փուլը», - տեղեկացրեց նա:
Դրական արդյունքների դեպքում այս փորձը կներդրվի երկրի բոլոր մարզերում:
«Համաշխարհային փոստային միությունը տրամադրել է մեզ 200 հազար դոլարի դրամաշնորհ, ինչը թույլ է տվել ձեռք բերել եռանիվ էլեկտրոմոբիլներ: Երևանում դրանք կհայտնվեն 1,5 ամսից, դրանց օգնությամբ կհաջողվի կազմակերպել էքսպրես-ծառայություն», - նշեց նա:
Խոսելով ընկերության էկոհամակարգի մասին՝ Կարապետյանը տեղեկացրեց, որ «ՀայՓոստի» հոլդինգում ներառված են «Hay Post Pay»-ը, «Hay Post Market»-ը, «Hay Post USA»-ը, «Hay Post Med»-ը, «Stamps of Armenia»-ն, «iNovation»-ը, «Armoteca»-ն և «BerBer»-ը:
Նա հայտնեց, որ Hay Post Market-ի հասույթն այս պահին կազմում է 2մլն դրամ, շուտով արտերկրում կբացվեն BerBer-ի նոր պահեստները, Hay Post Med-ը կունենա նոր առցանց ինտերֆեյս և հավելված:
Կարապետյանն առանձին անդրադարձավ «Hay Post Pay»-ին՝ ընդգծելով, որ հավելվածն արդեն ունի 15 հազար իրական օգտատեր, ինչպես նաև մոտ 70 հազար թոշակառու օգտատեր, որոնք թոշակը ստանում են հավելվածի միջոցով: Շուտով կստեղծվի «Hay Post App» նոր ընդհանուր հավելվածը, որը միավորում է բոլոր ծառայությունները, այդ թվում՝ վճարահաշվարկային:
Գլխավոր տնօրենը հատուկ ուշադրություն դարձրեց Phoenix (նոր համակարգ, որն ուղղված է ծառայությունների լավացմանը) և Metrix (այն ուղղված է այդ ծառայությունների որակի գնահատմանը) ծրագրերին: Կարապետյանը նշեց, որ Հայաստանի մի շարք ընկերություններ և բանկեր հետաքրքրվում են այդ սոֆթի ձեռքբերմամբ:
Կարապետյանը լրագրողների հետ զրույցում կարևորեց, որ ընկեությունն ունի նոր թվայնացված համակարգ, որը միավորել է երկրի բոլոր փոստային բաժանմունքները:
«Մենք ճանաչում ենք մեր հաճախորդներին, մեր բազան հաշվարկում է մոտ 750 հազար նույնականացված հաճախորդ, ինչպես նաև 6 ամսում կրկնակի բարելավված NPS-ի ցուցանիշներ», - ասաց նա:-0-